torsdag 22 maj 2008

Ny mobil

Det börjar verkligen bli dags för mig att köpa ny mobil, den jag har nu måste laddas varje kväll och har en hel del skumma saker för sig. Det tråkiga är att jag nog måste ta från sparpengarna om jag ska kunna köpa en ny mobil idag. På ett sätt så skulle det kännas bättre att vänta tills första sommarlönen kommer och köpa en mobil då. Det blir ju precis lika mycket pengar men det känns bättre på något vis :)

Jag har funderat lite på den här mobilen så att jag kan använda den som mp3 också eftersom jag inte har någon sådan.

Har du något tips på en bra telefon?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg mobil!

Rikframtid sa...

Visst är den, inte så farligt dyr heller!

Utdelningar sa...

SonyEricssons mobiler är fina. Mina senaste mobiler har varit SE, men nu valde jag en nokia...

Växla ner sa...

bara här o kollar
ha en bra dag

M. Carlsson sa...

Kör du kontantkort eller abonnemang? Om man har abonnemang brukar man ju kunna få en telefon billigt mot att man binder upp sig ett år eller två? Fast då begränsas förstås antalet modeller man kan välja på...

Anonym sa...

Riktigt snygg design, SE har de klart snyggaste telefonerna just nu!

Go for it

Anonym sa...

Skriv mer inlägg!

Rikframtid sa...

Jag tro nog att jag tänker köpa den, har redan ett abonnemang som jag tycker är väldigt bra så det vill jag inte byta ut.

M. Carlsson sa...

Jo men ofta kan man ju bara be leverantören att få binda sitt befintliga abonnemang, alltså fortsätta med det man redan har ett år till, och få rabatt på nya mobiltelefonen? Så brukar jag göra (jag är också nöjd med det jag har). Kanske många missar att man kan få gratis eller billig mobiltelefon bara genom att förbinda sig att fortsätta med den leverantör man redan har?

Rikframtid sa...

den hemliga husmorden: Det måste jag absolut kolla upp!